Πολιτική ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων της Olympic Foods

Προκειμένου το όνομα της εταιρίας “OLYMPIC FOODS”, η οποία στεγάζεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Μεταμόρφωση Αττικής, να είναι ταυτισμένο με ασφαλή προϊόντα ζαχαροπλαστικής, αρτοποιίας και λοιπών κατεψυγμένων και ξηρών τροφίμων, υψηλής και σταθερής ποιότητας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα κερδοφορία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η πολιτική της εταιρίας συνίσταται στις ακόλουθες αρχές:

  1. Χρήση πρώτων υλών υψηλής ποιότητας, οι οποίες να προέρχονται από μη Γενετικά Τροποποιημένους Οργανισμούς
  2. Συνεργασία με προμηθευτές που μπορούν να καλύπτουν διαρκώς τις ανάγκες της παραγωγής
  3. Χρήση υλικών συσκευασίας που διατηρούν το προϊόν αναλλοίωτο
  4. Διαρκή καινοτομία
  5. Διατήρηση μεγάλης γκάμας προϊόντων
  6. Προώθηση προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του καταναλωτή
  7.  Χρήση σύγχρονων προγραμμάτων διαχείρισης παραγωγής, διαχείρισης αποθηκών και διαχείρισης παραγγελιών
  8. Εξασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων μέσω της πιστής εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22000
  9. Συνέπεια στις σχέσεις μεταξύ εταιρίας και πελατών
  10. Έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών μετά την πώληση των προϊόντων
  11. Φερεγγυότητα στην αγορά
  12. Δέσμευση στην διαρκή τήρηση όλων των εσωτερικών Διαδικασιών της εταιρείας, έτσι όπως είναι καταγεγραμμένες στο Σύστημα Ποιότητας κατά ISO 9001:2015 και στο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας των Τροφίμων κατά ISO 22000 αλλά και στην εξεύρεση των απαραίτητων πόρων για τη διαρκή επαλήθευση των Συστημάτων, τη διατήρηση και επικαιροποίησή τους.
  13. Δέσμευση στην τήρηση της σχετικής Νομοθεσίας
  14. Διαρκής ανάπτυξη της παραγωγικότητας της εταιρείας με την ένταξή μας σε επιχειρηματικά πλάνα και σχέδια καθώς και σε ιδία κεφάλαια

Οι παραπάνω αρχές επιτυγχάνονται μέσα από:

  1. Τις συνεργασίες με αξιόπιστους προμηθευτές και τη τη συνεχή αξιολόγησή τους
  2. Τη μέτρηση αντίστοιχων δεικτών ποιότητας αλλά και ασφάλειας των προϊόντων και τη θέσπιση ολοένα και υψηλότερων στόχων
  3. Την παροχή συνεχούς εκπαίδευσης και τη συστηματική διάχυση πληροφοριών σε όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της εταιρείας
  4. Τη διενέργεια τακτικών συναντήσεων (meetings) εντός εταιρείας με στόχο την καλύτερη επικοινωνία (τόσο εσωτερική όσο και εξωτερική) για ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών και την επίλυση προβλημάτων
  5. Τη συνεχή διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών μας και την προσπάθεια να προλαβαίνουνε και να καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς
  6. Τη διαρκή λήψη διορθωτικών ενεργειών, θεωρώντας τα παράπονα πελατών, τις αστοχίες, τα οποιαδήποτε προβλήματα και αδυναμίες της εταιρείας μας ως ευκαιρίες για τη βελτίωση όλων μας
  7. Την διαρκή παρακολούθηση της νομοθεσίας

Ν. Μπενάκης
Γενικός Διευθυντής